sobota, 15 września 2012

Wybaczcie, ale zwątpiłem...

Zakładając tego bloga byłem pełny optymizmu, że polska piłka zmierza w odpowiednim kierunku. Niestety po meczu naszej reprezentacji z Czechami na Euro 2012, zdałam sobie sprawę, że uległem tylko szeroko rozpowszechnionej iluzji.

Mianowicie doszedłem do wniosku, że dalsze oglądania i opisywanie tego "dziadostwa" nie ma najmniejszego sensu - po prostu szkoda liter.

Może jeszcze od czasu do czasu będę robił podsumowania po kilku kolejkach naszej mega ekstraklasy, ale muszę się jeszcze nad tym poważnie zastanowić.

Może moje poglądy zmienią się z chwilą wyboru nowych władz piłkarskich w PZPN, ale to tylko gdybanie, bo prawda jest taka, że pewnie i niewiele się zmieni na lepsze.

A na koniec jeszcze chciałbym się podzielić moją opinią na temat braku transmisji dwóch spotkań eliminacyjnych do mundialu w Brazylii, który odbędzie się za dwa lata. Mecze z Czarnogórą i Mołdawią, dostarczyły kibicom zapewnie mnóstwo emocje, ale ja się ucieszyłem że nie będzie ich pokazywać telewizja publiczna. Chciałbym również, aby żadne ze spotkań w tych eliminacjach nie było przez nią pokazywane. Może jak spadną komuś dochody, nie będzie pięknych hotelików dla piłkarzy, to zaczną wreszcie grać dla Polski, a nie tylko dla pieniędzy i własnej promocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz